R2Środki

26.06.2008

to program przeznaczony do zarządzania środkami trwałymi. Dzięki przemyślanej strukturze zapewnia natychmiastowy dostęp do pełnej informacji o składnikach majątku trwałego oraz wartościach niematerialnych i prawnych. Dzięki możliwości parametryzacji łatwo przystosowuje się do systemu amortyzacji stosowanego w danej firmie. Automatyzuje proces dokonywania odpisów amortyzacyjnych i odpowiedniego księgowania.

 

to propozycja dla wymagających użytkowników, którzy na prowadzenie szczegółowej ewidencji i prawidłowe rozliczanie amortyzacji środków, mogą poświęcić tylko niewielką ilość swojego cennego czasu.

 

W naszej ofercie program znajduje się od 2005 roku. Charakteryzuje się stosunkowo niską ceną, dopasowaną do wielkości firmy, szybkim wdrożeniem i prostą parametryzacją.

są przystosowane do wszystkich rodzajów księgowości (pełna księgowość, księga przychodów i rozchodów, ryczałt). M.in. dzięki temu program sprawdza się bardzo dobrze w biurach rachunkowych, gdzie umożliwia rozliczanie różnorodnych firm przy zachowaniu tego samego interfejsu i przyzwyczajeń użytkownika.

 

 

powiększenie Ewidencja środków trwałych

  • ewidencja środków trwałych, środków o niskiej wartości oraz wartości niematerialnych i prawnych
    • pełna specyfikacja (np. dostawca, producent, serwis, charakterystyka, dane fabryczne)
  • ewidencja przeprowadzonych operacji
    • wszystkie niezbędne operacje: przyjęcie, zmiana lokalizacji, zmiana osoby odpowiedzialnej, modernizacja, przeszacowanie, korekta, likwidacja, sprzedaż, przekazanie wraz z wydrukiem dokumentów OT, MT, LT, PT, WT i innych
    • ewidencja dokumentów zakupu i sprzedaży związanych z daną operacją
  • ewidencja dokumentów zakupu i sprzedaży
  • ewidencja części składowych
    • charakterystyka, dane fabryczne, dostawca, serwis, producent, dokumenty zakupu i sprzedaży
  • pełna i aktualna Klasyfikacja Środków Trwałych powiększenie
    • pełna klasyfikacja zawierająca szczegółowe opisy poszczególnych pozycji
    • aktualizowana automatycznie przez internet
  • możliwość określenia osoby odpowiedzialnej i lokalizacji
    • ewidencja zmian dzięki odpowiednim operacjom
  • możliwość podziału na grupy (inne niż podział wg KŚT)
  • oddzielna amortyzacja bilansowa i podatkowa
    • możliwość wyboru środków, dla których ma być prowadzona oddzielna amortyzacja
    • niezależny plan amortyzacji i ewidencja odpisów dla obu rodzajów amortyzacji
  • generowanie planu amortyzacji
    • standardowe metody amortyzacji: jednorazowa, liniowa, degresywna, przyśpieszona 30%
    • możliwość ręcznej modyfikacji planu
    • różna częstotliwość amortyzacji: miesięczna, kwartalna, roczna
    • automatyczne przystosowywanie planu do przeprowadzonych operacji
  • automatyczne naliczanie odpisów dla środka lub grupy środków powiększenie
    • ewidencja odpisów za cały okres użytkowania środka
  • automatyczne generowanie dekretów księgowych
    • schemat księgowania z określeniem kont dla grup lub pojedyńczych środków
    • koszty wg miejsca powstawania
    • dla firm prowadzących księgę przychodów generowane są dowody wewnętrzne
  • szybka selekcja środków wg różnych kryteriów
    • wg statusu: przygotowywany, przyjęty, użytkowany, nieużytkowany (z możliwością wybrania okresu)
    • inne kryteria: KŚT, grupa, lokalizacja, osoby odpowiedzialna
  • wydruk karty środka trwałego, ewidencji i wykazu środków
    • wydruki spełniające wymogi w zakresie pełnej księgowości, księgi przychodów i rozchodów oraz ryczałtowej ewidencji przychodów
  • wydruk planu amortyzacji i tabeli amortyzacyjnej
    • wydruk wszystkich kolumn tabeli na jednej kartce formatu A4
    • możliwość wydruku tabeli i innych zestawień za poprzednie lata
  • dowolne zestawienia wg różnych kryteriów
  • rozbudowana biblioteka kontrahentów
    • pełne dane (adres, telefon, e-mail) producentów, dostawców i firm świadczących serwis
powiększenieEwidencja wyposażenia
  • ewidencja wyposażenia z podziałem na grupy
    • pełna specyfikacja (np. dostawca, producent, serwis, charakterystyka, dane fabryczne)
  • możliwość określenia osoby odpowiedzialnej i lokalizacji
  • dokumenty zakupu i sprzedaży
  • wydruk ewidencji wyposażenia
Dodatkowe zalety systemu
  • wersja dla biura rachunkowego
    • możliwość obsługi wielu podmiotów o różnej formie prawnej
    • kontrola wprowadzania i poprawiania danych przez różnych użytkowników
    • możliwość przesyłania wszystkich wydruków pocztą internetową
  • wersja sieciowa
    • praca w dowolnej sieci w środowisku Windows 98, Me, NT, 2000, XP
    • możliwość nadania haseł i uprawnień poszczególnym użytkownikom
  • możliwość rozbudowy systemu o dodatkowe moduły
    • ujednolicone standardy pracy w module do fakturowania i systemie płacowo-kadrowym
  • zgodność z aktualnymi przepisami oraz pewność otrzymania nowej wersji uwzględniającej ich zmiany
  • wewnętrzna pomoc kontekstowa oraz porady techniczne przez telefon i w siedzibie użytkownika
  • aktualizacja programu i serwisowanie danych przez internet